martes, 10 de diciembre de 2013

Lectura digital i concentració


Lectura digital i concentració



Jo he comensat a les 21:00 a llegir el text i he acabat a les 21:12, mentres estaba llegint el article me he despistat dos o tres voltes. Algo de capacitat de consentracio he perdut, normalmet jo no llig molt. Jo en el movil escric pitjor que en un papaer o en un document digital i es perque en el movil parles en amics i dona igual com hu fiques que sempre te entendran, pero en un paper es com algo mes important que hu van a vore els majors o els profesors. No soc una persona que no pot viure sense mobil i sin reds socials, quant estic diant i emb parle jo conteste entonces moltes vegades estic dinat i parlant amb el mobil. Moltes voltes pense que si viuriem en un puesto que ni haguera internet seria mitjor perque la gent jugaria tindria mes temps i podria fer mes coses i pasar mes temps en la gent fent coses juntes com jugar, ballar...Jo si tic que llegir algo m'agrada mes que siga un llibre de paper.

No hay comentarios:

Publicar un comentario